تجارت با آرامش

تجارت با آرامش

چگونه با ضریب خطر پذیری کمتری تجارت کنیم
تجارت با آرامش

تجارت با آرامش

چگونه با ضریب خطر پذیری کمتری تجارت کنیم

بیمه نوسانات نرخ ارز به بازار آمد

سهامیان مقدم خبرداد:

بیمه نوسانات نرخ ارز به بازار آمد/ پوشش تمام ریسکها با وجود تحریم

مدیرعامل بیمه ایران از طرح بیمه ای برای پوشش نوسانات نرخ ارز بنگاههای اقتصادی خبرداد و گفت: با وجود تحریمهای اقتصادی تمام ریسکها را پوشش داده ایم و هیچ حوزه ای به خاطر تحریم فاقد پوشش بیمه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر جواد سهامیان مقدم در یک نشست خبری از طرح بیمه ای برای پوشش نوسانات نرخ ارز بنگاههای اقتصادی خبرداد و گفت: همچنین پوشش بیمه ای ارزش مضاعف نیز در صورت ارائه مجوز توسط بیمه مرکزی تا پایان شهریور ماه راه اندازی می شود.

مدیرعامل بیمه ایران از پرداخت خسارت بیمه اتومبیل تا سقف تعهدات در عرض 20 دقیقه با اعزام اکیپ و حضور در محل تصادف خبرداد و تصریح کرد: تقویت حضور در بازارهای بین المللی، حوزه خلیج فارس، امارات متحده عربی، بحرین و عمان در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود تحریمهای اقتصادی تمام ریسکها را پوشش داده ایم و هیچ حوزه ای به خاطر تحریم فاقد پوشش نیست، عنوان کرد: در حوزه خلیج فارس با ارائه پوشش های بیمه ای سود 26 درصدی را کسب کردیم.

سهامیان مقدم رقم وصولی حق بیمه در سال گذشته را 540 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: آزادسازی نرخها در صنعت بیمه و اعلام نرخها بدون رعایت تعرفه باعث ایجاد رقابت و تقلیل حق بیمه ها شده است.

وی میزان پرتفوی این شرکت را در سال گذشته با رشد 30 درصد معادل 22 هزار میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: حق بیمه ها در سال گذشته به بیش از 29 هزار میلیارد ریال رسیده است. خسارت پرداختی نیز از نظر ارزشی 20 هزار و 600 میلیارد ریال بوده که 50 درصد آن مربوط به بیمه شخص ثالث و اتومبیل بوده است.

مدیرعامل بیمه ایران از رشد 28 درصد پرداخت خسارت در سال گذشته خبرداد و افزود: در سال گذشته حدود 17 میلیون بیمه نامه صادر کردیم.

وی از برنامه این شرکت برای راه اندازی بانک بیمه ایران خبرداد و گفت: باشگاه مشتریان بیمه ایران تشکیل شده است.


 امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع  "خبرگزاری مهر"  مجاز است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد